sobota 5. listopadu 2016

Zlatý drak

Jsem velkým fandou sci-fi a fantasy čehokoliv. Ale až teprve v tomto roce se ke mně dostali draci jako duchovní bytosti. Objevili se na jaře a přinesli spolu spoustu čištění a pozitivních změn. Propojili se se vším co jsem dosud používal na své cestě a stali se pro mě oporou, ochránci a pomocníky. A jako u všech technik, které mě přišly do cesty, jsem byl rád, že mohu svoje zkušenosti předat dál. Pokud jsou vám draci blízcí anebo vás jakkoli lákají zkuste následující jednoduché cvičení/meditaci. Prosím upravte si ji podle sebe jak se vám bude chtít. Přesné dodržení postupu není nutné!

http://images.naldzgraphics.net/2012/01/9-wise-dragon.jpg


Uvelebte se jak je vám libo a na začátek se prodýchejte. Můžete použít jakoukoliv uvolňující techniku, která je vám blízká. Dále si představte jeskyni plnou barevných křišťálů obklopujících velké zlaté dračí vejce. Přejděte k němu a přiložte na něj ruce. Vnímejte strukturu, teplotu či pocity, které ve vás dotyk se zlatým vejcem vyvolá. Užívejte si ho a nalaďte se na dračí plod uvnitř. Až ucítíte, že je to možné, pomozte jakkoliv dráčkovi s vylíhnutím. Těšte se s ním. Hrajte si s ním. Učte ho chrlit oheň. Předložte mu vše co chcete očistit aby to mohl jeho plamen strávit. Nechte ho vyrůst do obřích rozměrů a těšte se s ním. Létejte, spalujte. Veďte nebo se nechte vést. Vše nepříjemné nechte spálit. Užívejte si jeho energii tak dlouho jak chcete. Na závěr ho odveďte zpět do jeskyně a rozlučte se s ním. Vězte ale, že vždy už bude vaším ochráncem a pomocníkem a můžete se k němu vždy vrátit.

Džarda

Žádné komentáře: